predávam nasledovné publikácie, ktoré boli síce používané, alé sú vo veľmi dobrom stave:
1.
Hopkins, C.C.: Muj život v reklame. Filip Trend Publishing, Pardubice 2003. ISBN 80-862-82-25-2
2.
Ogilvy, D.: Zpoveď muže, který umí reklamu. Pragma, Praha 1987. ISBN 80-7205-824-X
3.
Pricken, M.: Creative advertising. Thames & Hudson, London 2006ISBN 0-500-28476-8
4.
Shultz, D.E.: Moderní reklama - umení zaujmout. Grada Publishing, Praha 1995. ISBN 80-7169-062-7
5.
Schellmann, B., Gaida, P., Glaser, M., Kegel, T.: Média - základné pojmy - návrhy - výroba. Europa-Sobotáles, Praha 2004. ISBN 80-86706-06-0
6.
Vysekalová, J., Komárková, R.: Psychologie reklamy. Grada Publishing, Praha 2002. ISBN 80-247-0402-1
7.
Vysekalová, J., Mikeš, J.: Reklama. Grada Publishing, Praha 2003. ISBN 80-247-0557-5
8.
Zyman, S., Brott, A.: Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali. Management Press, Praha 2006. ISBN 80-7261-107-0
9.
Nagyová, J.: Marketingová komunikace není pouze reklama. Vox, Praha 1999. ISBN 80-863-24-00-1